x

Hagyományok és kultúrák

Hagyományok és kultúrák

Bő évtizede már annak, hogy egy nagy párizsi divatház sminkmestere Budapesten vendégeskedett, ahol a sajtó képviselőinek a neves márka legújabb smink trendjét készült bemutatni.

Ehhez a fiatal magyar lányok közül keresett egy alkalmas modellt. Ahogy elmesélte, nagyon megkínlódott, mert szinte egy lányt sem talált, akinek teljesen hibátlan lett volt az arcbőre. Elgondoltató, hogy mi lehet ennek az oka. A szakemberek akkoriban úgy vélekedtek, hogy nincs meg nálunk a mindennapos bőrápolásnak az a hagyománya és kultúrája, mint például Lengyelországban, Franciaországról már nem is beszélve, hiszen ott évszázados múltja van a szépségiparnak.

Most a szakemberek úgy látják, e tekintetben is sokat változott a helyzet az elmúlt évtizedben. A kozmetikai márkák versenyének köszönhetően ma már oly gazdag az üzletek kínálata, hogy mindenki megtalálja a pénztárcájának megfelelő bőrápolókat. Épp ez a verseny kényszerítette ki a reklámpiac erősödését is. Minden médium tele van kozmetikai hirdetésekkel, így kellően tájékozottak lehetünk. A reklámok egy jelentős része a fiatalokat célozza meg, ennek is köszönhető, hogy a tinédzserkorúak bőre egyre ápoltabb.

Kapcsolódó Tartalom