A legtöbb utast, 1,2 milliót Franciaország küldte, a második helyet Németország foglalja el 600 000 turistával. A kelet-európai küldőországok rangsorát Csehország vezeti 150 000 vendéggel, őt követi Lengyelország 135 000 vendéggel, Oroszország 90 000-rel, és a negyedik helyen Magyarország 52 000 utassal, ami 12 százalékkal kevesebb, mint 2005-ben. A képviseletvezető a visszaesést a Tunézia Experience megszűnésével, és a Tunis Air budapesti indulású menetrendszerinti járatainak bezárásával magyarázza.
Rouissii 2007-ben a Tunézia iránti kereslet élénkülésére számít, azért is, mert egy tunéziai magánlégitársaság átveszi a Tunis Air szerepét. Ha igény mutatkozik a magyar utazásszervezők körében, egész éves járatot indít block seat-es rendszerben Magyarország és Tunézia között. Továbbá májustól-júniusig nagyszabású reklámkampányt szervez a Tunéziai Idegenforgalmi Hivatal óriásplakátokkal, a rádió, a sajtó a televízió és az online média bevonásával, szeptemberben pedig óriásplakát kampányt indít. Mindkettőben a thalasszoterápiás- és golflehetőségek ,illetve a kalandtúrák kerülnek előtérbe. A szakember 2006-ban összesen 60 000 utasra számít a magyar piacról az észak-afrikai országba.